SP51 Lublin
2020-2021Wycieczka

Jedzie pociąg z daleka…

Klasa 8A wyruszyła na wycieczkę do Warszawy. Podróż odbyła się nowoczesnym pociągiem Intercity. Bardzo szybko i przyjemnie w ciągu dwóch godzin dotarliśmy do celu – stolicy naszej Polski. W trakcie podróży pan konduktor dokładnie sprawdzał nasze bilety i legitymacje. Dobrze, że mieliśmy aktualne pieczątki. Na dworcu byliśmy pod opieką ochrony, która sprawnie pokierowała nas do odpowiednich wind i wyjść. Czuliśmy się bezpiecznie i komfortowo.

Odwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego oraz Pałac Kultury i Nauki. Pogoda dopisała i mogliśmy cieszyć się chłodem fontanny przed wejściem na taras widokowy. Z lotu ptaka mogliśmy podziwiać panoramę Warszawy. Mieliśmy okazję przemieszczać się tramwajem i zwiedzać miasto. Obiad zjedliśmy w McDonaldzie i skosztowaliśmy przepysznych napojów ze Starbucks. Pod koniec wycieczki cieszyliśmy się smakiem pączków z tradycyjnej warszawskiej cukierni A. Blikle.

Nasza podróż była ciekawa i pouczająca, pełna interesujących i niezapomnianych chwil. Wróciliśmy z nowymi doświadczeniami i chęcią zorganizowania kolejnych wycieczek.

Uczniowie klasy 8A

Anna Wójcik

TABLICA ARTYKUŁÓW | Zgłoś poprawkę lub literówkę do artykułu | webmaster⚙sp51.lublin.eu