SP51 Lublin
2020-2021K 20-21Św 20-21

W świecie gier planszowych

Większość z nas ma swoje ulubione gry planszowe. Może należy do nich “Chińczyk”, “Grzybobranie”, “Wyścig” albo “Eurobusiness”. Czy trudno jest zaprojektować grę planszową? Co trzeba wiedzieć, żeby napisać czytelną instrukcję do planszówki? Z takimi pytaniami zmierzyli się uczestnicy III edycji świetlicowego konkursu projektowania gier planszowych “Raz, dwa, trzy – teraz Ty…”.

Na konkurs wpłynęły autorskie gry pod następującymi tytułami: “Przygoda”, “Cztery pory roku”, “Statki”, “Bąbelkowa gra”, “Droga do domu”, “Amongasowy gaj”, “Świat Minecrafta”.

Wyniki konkursu przedstawiają się następująco:

I miejsce:

Natalia Sachar kl. III b, opiekun pani Katarzyna Godziszewska-Świrgoń

Antonina Gogół kl. III b, opiekun pani Sylwia Śliwińska

Martyna Ulanicka kl. III b , opiekun pani Sylwia Śliwińska

II miejsce

Krystian Furdal kl. II a

Kacper Furdal kl. II a

Seweryn Ślipski kl. II a

III miejsce

Oliwia Sikora kl. II a

Mateusz Porębski kl. II a

Zuzanna Kondraciuk kl. II a

Lena Wójcik kl. II a

Wyróżnienia:

Jakub Patyjewicz kl. II g

Kinga Nowak kl. II e

Urszula Jusińska kl. II e

Antoni Klin kl. II g

Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy i gratulujemy ciekawych pomysłów!

Organizatorzy konkursu: Monika Lipska-Kowal, Małgorzata Paprota, Anna Wasilak, Jarosław Szlązak.

Opracowanie Małgorzata Paprota

Skip to content